GryNarracyjne.pl – gry oparte na narracji

Klasyczne gry RPG, współczesne gry fabularne, story games, gry indie, stara szkoła, systemy autorskie i inne wynalazki

Splicing – bioaugmentacja do Savage Worlds


W sieci pojawiła się strona polskiego projektu Splicing, opisującego zwierzęcopochodne modyfikacje DNA w świecie „mrocznego jutra”.

Na stronie projektu (lub w 25 stronnicowym pdfie), znajdziecie tak krótki jak totalnie pretekstowy opis najbliższych 100 lat dziejów ludzkości oraz już znacznie bardziej interesującą historię rozwoju samego splicingu czyli grzebania w ludzkim DNA. Jego sedno stanowi jednak rozbudowana tabela przeróżnych zwierzęcopochodnych modyfikacji, które można sobie zafundować, wraz z ich „mechanicznym” ujęciem. Całość uzupełniają zasady dotyczące Punktów Człowieczeństwa, które to tracimy wraz z kolejnymi augmentacjami, po dwie przewagi i zawady, oraz skrótowa mediografia. Outro pominę milczeniem.

Samo zestawienie zwierzęcych modyfikacji/mutacji jest ciekawie przygotowane i z pewnością można je wykorzystać na wiele sposobów, zwłaszcza gdy używamy mechaniki Savage Worlds. Niestety, porywający pomysł splicingu jako jednego z filarów świata mrocznej przyszłości, został de facto potraktowany po macoszemu.

Przy okazji: wieść o Splicingu jest pierwszą na tym blogu, która powstała po informacji bezpośrednio od autorów. Dziękuję.

Z tagami: , ,

1 komentarz

  1. My też dziękujemy za wrzucenie informacji. Splicing, w naszym założeniu, ma inspirować a nie wyczerpywać temat (dlatego jest po macoszemu). Pozdrawiam!

Zostaw odpowiedź