Najwyższa pora rozruszać grynarracyjne.pl. Zaczynamy z przytupem, bowiem od konkursu, w którym możecie wygrać pecetowe gry.

Inspiracje są wszędzie – to oczywistość dla ludzi projektujących gry, wymyślających własne settingi, planujących przygody. Chcesz sprawdzić, czy potrafisz je odnaleźć?
Naturalnie bliskim źródłem inspiracji dla gier RPG są gry nieanalogowe. I to najprzeróżniejszych rodzajów. Niekoniecznie wielkie hity, ale i mniejsze produkcje. Niekoniecznie odjechane indiewynalazki, ale i klasyczne przygodówki czy gry akcji. Ogólny klimat, pomysł na miejscówkę bądź bohatera, czasem jeden jedyny element logiki świata czy wyposażenia postaci. Na przykład mój opublikowany jakiś czas temu na Polterze scenariusz Dzień Zwycięstwa, zawiera bezczelne odniesienia do co najmniej trzech tytułów.
Jak inspirujące mogą być gry komputerowe, ile można wyciągnąć nawet jeszcze nie samej rozgrywki, ale chociażby opisu czy promocyjnego filmiku, jaką perełkę odkryć, czym zostać zaskoczonym – o tym wszystkim możecie przekonać się biorąc udział w konkursie.

Zadanie:

afan-screen
Na platformie dystrybucji cyfrowej afan.pl, prowadzonej przez będącą sponsorem naszego konkursu firmę Play Sp. z o.o., znajdziecie ponad setkę najprzeróżniejszych gier. Waszym zadaniem jest wybrać jedną z pozycji, otworzyć się na psychiczny wir i dać nią zainspirować. Sprawdźcie, czy na podstawie wybranej gry, jej opisu, filmiku, okładki, potraficie stworzyć coś fajnego erpegowego. Może to być zarys settingu, dodatku, scenariusza (albo i cała miniprzygoda) do konkretnej klasycznej lub nie gry fabularnej albo jednej z wolnych mechanik; pomysł na nieszablonową grę narracyjną uwypuklającą elementy gry, które zwróciły Waszą uwagę; kompletna samodzielna nanogra.
Wszystko zależy od Waszej pomysłowości.
Kombinujcie, piszcie i ślijcie gotowe prace na adres sil[at]grynarracyjne.pl. Wszystkie nadesłane i przyjęte zgłoszenia opublikuję, a wśród prac wybiorę trzy, których autorzy otrzymają po jednej wybranej przez siebie grze z oferty serwisu.

Miniregulamin:

1. Prace należy nadsyłać na adres sil[at]grynarracyjne.pl w postaci pliku tekstowego bądź prostego PDFa. Objętość pracy musi mieścić się w zakresie 5-15 tys znaków. W nagłówku pracy musi znaleźć się informacja, która gra jest do niej inspiracją. Praca musi być podpisana imieniem i nazwiskiem, zaznacz też, jak chcesz by została podpisana po opublikowaniu (możesz podać również nazwę i adres bloga itd.). W postscriptum proszę o umieszczenie informacji, którą grę z oferty afan.pl chciałabyś/chciałbyś otrzymać.
2. Termin nadsyłania prac mija 31.03.2014 o godz. 23.59 czasu polskiego.
3. Zastrzegam sobie prawo do odrzucenia prac subiektywnie wyjątkowo słabych, niesmacznych, naruszających normy społeczne itd.
4. Wyniki konkursu oraz nadesłane prace zostaną opublikowane do dnia 15.04.
5. W tym czasie wyróżnione osoby dostaną informacje o sposobie odbioru nagrody.
6. W przypadku małej ilości prac zastrzegam sobie prawo zmniejszenia ilości nagród. Prawo ich zwiększenia również sobie zastrzegam.
7. Wysyłając pracę zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych (imię, nazwisko, adres e-mail) przez organizatora i sponsora konkursu w zakresie jego realizacji.
Zapraszam do zabawy!