Pisanie o niepisaniu jest gupie dlatego po prostu coś napiszmy. Czy raczej wrzućmy coś napisanego tydzień temu. W tym konkretnym przypadku będzie to moja odpowiedź na facebookowy konkurs pana Kuglarza. Dodajmy, że konkurs został już rozstrzygnięty, a autor zaczął dłubać w Krainie Nietoprzy.
Oto mini gra narracyjna w której dwójka bohaterów dowolnej kreskówki jedzie różowym kabrioletem przez pustynię, zaopatrzona w najróżniejszego rodzaju używki (przed grą koniecznie przygotujcie listę). Do gry potrzebna będzie ta właśnie lista, przygotowana niżej plejlista oraz zwykła kostka. Zamiast kabrioleta może być po prostu stół, przy którym siedzicie obok siebie. Prowadzi oczywiście ten, kto ma kierownicę. Aby zacząć, wystarczy, że rzuci kostką.
1. Bat macumba. Twojego kumpla atakuje chmura nietoperzy. Aby się odpędzić musi wyrzucić mniej niż ostatnia ocena z wuefu. Dopóki mu się nie uda, nie może prowadzić.
2. Yesterday. Możesz zadać kumplowi pytanie dotyczące waszej podróży czy czegokolwiek. No dobra trzy pytania a potem dac mu prowadzić. Jeżeli nie wierzysz w to co mówi możecie zagrać w kamień nożyce papier.
3. Love me tender. Kumpel musi wykonać seksiruch zarzucając +hx jak jakiś macie. Potem może wybrać jeden z dwuch czy masz wykonać mocniejszy czy zabrać Ci kierownicę.
4. This is the end. Samochód odmawia posłuszeństwa i nie ruszy dopóki kumpel przekonująco nie opiszę jak to naprawia. Wtedy w nagrodę może prowadzić dalej.
5. Hello darkness. Prowadzisz czysto storytellingowo zwracając uwagę na opisy i nie zwracając na pomysły kumpla. Gdy Cię bardzo zdenerwuje obraż sie i oddaj mu kierownice.
6. A potem pojawiła się ta puśka Cobain i wszystko zepsuła. Granie na trzeźwo w takie indiesrindie jest nie do przyjęcia a Twojemu kumplowi wlasnie mija faza. Musi natychmiast zarzucić coś z przygotowanej na drogę listy używek (wtedy może prowadzić) lub zakończyć grę.